Waar gewerkt wordt, worden fouten gemaakt. Dit betekent niet dat u deze fouten hoeft te accepteren. Ook voor ons is het van belang hier zicht op te hebben. Zo kunnen wij onze fout eventueel herstellen, hiervan leren en deze klacht in de toekomst voorkomen. Heeft u een klacht over de wijze waarop wij onze werkzaamheden hebben uitgevoerd, of over de factuur? Dan kunt u deze hier indienen Uw klacht moet u indienen binnen 60 dagen na ontvangst van de dienstverlening of de factuur waar uw klacht betrekking op heeft. Kon u de oorzaak van uw klacht redelijkerwijs pas later ontdekken? Dan moet u de klacht indienen binnen 60 dagen nadat u de oorzaak had kunnen ontdekken. Als u een klacht heeft ingediend, moet u nog steeds voldoen aan uw betalingsverplichting. Wat meldt u bij het indienen van een klacht? Wij vragen u uw klacht zo volledig mogelijk te omschrijven en eventuele correspondentie bij te voegen. Op deze manier kunnen wij de klacht sneller afhandelen. Wij behandelen uw opdracht natuurlijk met aandacht en zorg. Heeft u toch een klacht, dan weet u in ieder geval waar u terecht kunt voor de afhandeling van uw klacht! SVC behandelt uw klacht/opmerking op de onderstaande wijze:
|
Op de hoogte blijven het laatste nieuws? Meld u dan aan voor onze nieuwsbrief! |